Wednesday, March 9, 2016

ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری برای گسترش یک کسب و کار و جلو بردن اهداف شرکت ضروری به نظر می‌رسد. نمی شود بدون ثبت علامت تجاری به کار خود توسعه دهید. هر شرکتی برای شاخ و برگ دادن نیاز به یک ریشه دارد که آن ریشه ثبت علامت تجاری است. ثبت علامت تجاری جایگاهی مستحکم برای رشد و شکوفایی شرکت شما ایجاد می‌کند.

شرکت هایی که اقدام به ثبت علامت تجاری می‌کنند، مطمئن هستند که محصول آنها متعلق به خودشان است و هیچ شرکت رقیب دیگری نمی‌تواند محصولی مشابه آنها تولید و به بازار عرضه کند.

آیا می‌شود بدون ثبت علامت تجاری فعالیت کرد؟
ثبت علامت تجاری برای همه شرکت ها و محصولات الزامی نیست. اما محصولاتی هم وجود دارند که به خاطر مسائل بهداشتی حتماً باید اقدام به ثبت علامت تجاری کرده باشند. محصولاتی مانند اجناس دارویی، اجناس خوراکی و اجناس آرایشی. مشاوران ما در مورد محصولاتی که ثبت علامت تجاری در آنها الزامی است شما را راهنمایی می‌کنند.

مزیت ثبت علامت تجاری چیست؟
ثبت علامت تجاری و امنیت تجاری
ثبت علامت تجاری قدم اول عرضه و فروش هر بنگاه تجاری است. شما نمی توانید بدون داشتن علامت تجاری در بازار اقدام به فروش محصولات و خدمات خود بکنید. زیرا به محض موفقیت شما، شرکت های رقیب با ثبت علامت تجاری مشابه شما، بازار را از دست شما خارج می‌کنند. 

ثبت علامت تجاری و جذب مشتری
مشتری ها معمولاً به یک علامت تجاری یا برند اعتماد می‌کنند. بنابراین در صورتی که علامت تجاری مناسبی انتخاب کنید، می‌توانید در بازاریابی و فروش از آن استفاده زیادی بکنید. ثبت علامت تجاری به بازاریابان و فروشندگان شما کمک می‌کند که با اطمینان خاطر به جذب مشتری مشغول باشند.

ثبت علامت تجاری و درآمدزایی
ثبت علامت تجاری به شما کمک می‌کند در صورت گسترش فعالیت شرکت شما، می‌توانید با دادن اجازه فعالیت به دیگران، درامدزایی نیز داشته باشید.

No comments:

Post a Comment